Om tjänsten
Kundservice ger service till både privatpersoner och företag samt bolaget internt. Teamet arbetar med frågor som rör återvinning, avfall, miljö, slam och dricksvatten. I uppgifterna ingår bland annat transportbeställningar, felanmälningar, fakturering, försäljning och olika abonnemangsfrågor. Det är viktigt att du har ett strukturerat arbetssätt och god datorvana. Våra kunder möter du via telefon, mejl, sociala medier och personlig service.
Vi arbetar utifrån vår vision ”Hållbart och prisvärt - idag och för kommande generationer” där våra värderingar ”Alltid Du, Alltid Vi, Alltid Framåt”, guidar oss i arbetet.
Om dig
För att trivas i rollen är det viktigt att du tycker om att arbeta i team, är driven och har ett positivt förhållningssätt. Du är bra på att kommunicera med olika typer av människor och tycker om att hjälpa andra. Vi söker dig som är van att hanterar flera uppgifter samtidigt eftersom Pireva har ett stort utbud av tjänster och lösningar inom flera olika verksamhetsområden.
Erfarenhet av kundhantering och-/eller service är meriterande men inget krav då stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Pireva erbjuder ett roligt och varierat arbete i en engagerad och positiv arbetsgrupp!
Arbetet är förlagt på Bredviksbergets avfallsanläggning. Arbetstiden är 07.00-16.00, måndag-fredag heltid. Vikariatet är heltid och sträcker sig i första hand under tiden 2025-05-02 tom 2025-08-31. Tillträdet kan också ske enligt överenskommelse.
Vill du veta mer är du välkommen att kontakta;
Linda Fjällström, Kundserviceansvarig, 0911-931 20.
Helena Bergman, HR-ansvarig, 0911-931 25.
Välkommen med din ansökan via e-post till platsansokan@pireva.se
Sista ansökningsdag är onsdag den 5 mars 2025. Ange i ämnesraden vilken tjänst din ansökan avser. Urval och intervjuer kommer att ske löpande.